Moederdag / Mothersday

9 mei 2010 - Belmont, Australië

Fijne Moederdag Lieve Mam!

Moederdag

Vanochtend hebben we met Simon's ouders ontbeten in een restaurantje, heeeerlijke pannekoekjes gegeten!

Afgelopen week hebben we 2 nieuwe fietsen gekocht! Mountainbikes om precies te zijn, een blauwe en een roze :D, maar dat was alleen omdat deze zo goedkoop waren!
De dag erna hebben we gelijk een tochtje gemaakt, er is hier zoveel mooie natuur in de buurt dat wij niet eens wisten dat er was en het is echt ontspannend om daar te gaan fietsen. Deze omgeving zou echt PERFECT zijn om met Butters te wandelen, maar elke paar meter staat er groot op het pad geverfd: NO DOGS! Jammer hoor, ze zijn hier zo streng, je mag bijna nergens je hond meenemen.

Verder hebben we niet veel gedaan deze week, Simon's broer is weer een paar dagen weg, dus hebben we het huis voor onszelf! Heerlijk al die privacy!
Ook hebben we een digitale box gekregen van Simon's ouders, nu kunnen we 2 keer zoveel gratis zenders ontvangen op de tv. Ik kan nu elke ochtend het Nederlandse 8 uur nieuws van de NOS kijken van de dag ervoor!

Ik heb Butters's Webblog ge-update en ga er vanaf nu meer mee doen, er staan veel foto's op van puppy tot nu! Ik ga er een soort dagboek van maken en elke keer als hij weer iets nieuws uitvreet, zal het daar op komen te staan!

Je kunt de link ook vinden op deze website, rechts onder bij het kopje 'Links'.

1. Gerrit:
    23 mei 2010
    Kan niet op Butters site reageren. Weet niet waarom niet. Dan maar zo. Wat een mooi stuk om te wandelen met Butters los. De training lijkt super te gaan. Butters pikt het allemaal erg snel op. Mooi om te zien. Rustig en gecontroleerd. Mooi!!!!!!!!!!!
    Ma